پاورپوینت-(اسلاید)-ایزو-10002
پاورپوینت (اسلاید) ایزو 10002
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 1340 کیلوبایت
قیمت: 5500 تومان

توضیحات:
پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی با موضوع استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 10002، در حجم 51 اسلاید، همراه با نمودارها و فرم های مربوطه.

فایل مورد نظر پاورپوینت مربوط به استاندارد ایزو 10002 یا استاندارد رضایت مشتریان و خطوط راهنما برای رسیدگی به شکایات آنها است. در این فایل ابتدا مشتری و رضایت مشتری تعریف شده و سپس iso10002:2004 نعریف و اصول آن بیان شده است. نهایتا مثال نمونه بیان شده است.

فهرست مطالب:
مشتری کیست
شاخص های رضایت مشتری
فوائد افزايش وفاداري مشتري
هفت گام براي پاسخگويي به شکايات
متن استاندارد 10002:2004 ISO
مقدمه
دستاوردهاي اجراي فرآيند رسيدگي به شکايات
بررسي بندهاي استاندارد  10002:2004 ISO
هدف و دامنه کاربرد
منابع قانوني (ارتباط با استانداردهاي iso9004 و iso9001)
اصطلاحات و تعاريف
اصول راهنما
BPM ) Business Process Management Review)
ساختار رسيدگي به شکايات
طرح ريزي و برنامه ريزي
اجراي فرآيند رسيدگي به شکايات
نگهداري و بهبود
نمونه اي از اجراي ايزو 10002 در شركت .
.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


آریافایل44 فایل ,استاندارد ,پاورپوینت ,ایزو ,رسيدگي ,رضایت ,پاورپوینت اسلاید ,ایزو 10002 ,رسيدگي به ,شده است ,فرآيند رسيدگيمنبع

تحقیق اصول كلي رادارها و عملكرد آنها

پرسشنامه استاندارد تشخیص مدیریت دانش

بررسی فضائل رضوی در کتب عرفانی

تحقیق ارزیابی مشتری مداری بر اساس مدل سروکوال در شهرداری های استان مازندران- مطالعه موردی

پرسشنامه ارزیابی ابعاد مدیریت دانش در سازمان

تحقیق سازمانهای شبکه ای

پرسشنامه ارزیابی زیرساخت های مدیریت دانش در سازمان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرانش Kanafiran خدمات نماشویی با قیمت مناسب سفارش خرید سنگ آسیاب کجایی یارم شبنم دانلود آهنگ های جدید ، دانلود فیلم ، اخبار ورزشی زندگی خوب و گرم حق شماست فروشگاه اینترنتی